Публікація:
Interactive Teaching Tools and Students’ Mathematical Competency: Results of Experimental Study

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ISMA University of Applied Sciences

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

This article presents the results of a six-year experimental study on the implementation of interactive teaching tools in higher mathematics education at Vasyl Stus Donetsk National University. The research involved both Bachelor's and Master's level courses and applied a blended learning model using Moodle and an interactive mathematical portal. Despite the forced evacuation of the university from Donetsk to Vinnytsia, the project continued with a focus group of 14 students. The findings revealed statistically significant improvements in academic performance in four out of six mathematics courses, alongside increased levels of digital literacy and professional employment among experimental group graduates. These outcomes demonstrate the potential of interactive learning environments to enhance mathematics students’ competencies, motivation, and career readiness.
У статті представлено результати шестирічного експериментального дослідження впровадження інтерактивних засобів навчання в процес викладання вищої математики в Донецькому національному університеті імені Василя Стуса. Дослідження охоплювало курси бакалаврського та магістерського рівнів і базувалося на моделі змішаного навчання з використанням платформи Moodle та інтерактивного математичного порталу. Незважаючи на складну соціально-політичну ситуацію та евакуацію університету з Донецька до Вінниці, експеримент було продовжено з основною групою з 14 студентів. Аналіз результатів продемонстрував статистично значуще покращення навчальних досягнень студентів експериментальної групи в порівнянні з контрольною групою, зокрема в курсах аналітичної та диференціальної геометрії, методики навчання математики та історії математики. Крім того, було зафіксовано вищі рівні цифрової грамотності та професійного працевлаштування серед випускників експериментальної групи. Отримані результати підтверджують ефективність інтерактивних засобів навчання у розвитку професійних компетентностей майбутніх фахівців з математики.

Опис

Бібліографічний опис

Termenzhy D. Interactive tools and students’ mathematical competency: results of experimental study / D. Termenzhy // Composition of educational process in EU and Ukraine: recommendations from pedagogy and psychology teachers : scientific and pedagogical internship, September 30-November 10, 2024. – Riga, the Republic of Latvia. – P. 40–46.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в