Публікація:
Виховання справедливості та наполегливості у дітей 5-10 років у процесі занять хортингом

dc.contributor.authorДіхтяренко, Зоя Михайлівнаuk
dc.date.accessioned2024-06-28T07:59:26Z
dc.date.available2024-06-28T07:59:26Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано педагогічну модель виховання морально-вольових якостей (справедливість та наполегливість) у дітей 5 – 10 років у процесі занять хортингом. Запропонована педагогічна модель передбачає: мету, методи, принципи, засоби, педагогічні умови, форми, результат. На основі узагальнення теоретичних і практичних результатів дослідження було визначено та обґрунтовано чотири рівні вихованості морально-вольових якостей (справедливість та наполегливість): високий, достатній, середній, низький. Для співпраці між тренером-викладачем (інструктором), педагогом та батьками запропоновано: для зацікавленості дітей 5 – 10 років у вивченні різних назв ігор – класифікація ігор та естафет; для виховання справедливості у вихованців – авторський варіант гри; для батьків – „Пам’ятка для батьків“.uk
dc.description.abstractThe pedagogical model of education moral and volitional qualities (justice and persistence) for 5 - 10 years old children during the horting process is proved in the article. This pedagogical model is foreseen the following things: aim, methods, principals, means, pedagogical terms, forms and result. The four levels of education moral and volitional qualities (justice and persistence) were defined and proved on the base of general theoretical and practical researches. They are: high, sufficient(satisfactory), medium, low. The following forms are suggested for cooperation between coaches (instructor), teachers and parents: in order to interest children of 5-10 years old in learning different names of the games – the classification of games & relays; in order to educate the feeling of justice – the author’s option of the game; for parents –„Memo for parents“.en
dc.identifier.citationДіхтяренко З. М. Виховання справедливості та наполегливості у дітей 5–10 років у процесі занять хортингом / З. М. Діхтяренко // Нові технології навчання. – 2014. – Вип. 82. – С. 150–155.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0004-7890-3338
dc.identifier.urihttps://ir.dpu.edu.ua/handle/123456789/3106
dc.language.isouk_UA
dc.publisher«Агроосвіта»
dc.relation.ispartofseriesВип. 82.
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectхортингuk
dc.subjectсправедливістьuk
dc.subjectнаполегливістьuk
dc.subjectзаняттяuk
dc.subjectестафетиuk
dc.subjecteducationen
dc.subjecthortingen
dc.subjectjusticeen
dc.subjectperseveranceen
dc.subjectemploymenten
dc.subjectrelay racesen
dc.titleВиховання справедливості та наполегливості у дітей 5-10 років у процесі занять хортингом
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication15a9ceed-d314-41ee-b688-43b8d0a920dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery15a9ceed-d314-41ee-b688-43b8d0a920dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Dikhtiarenko_Vykhovannia_spravedlyvosti_ta_napolehlyvosti_u_ditei_5–10_rokiv_u_protsesi_zaniat_khortynhom_2014.pdf
Розмір:
1.22 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис:

Колекції