Публікація:
E-Commerce Taxation Challenges and Opportunities: From Clicks to Conversions in Fast-Moving Consumer Goods

dc.contributor.authorSkoromtsova, Tetyana Oleksandrivnaen
dc.contributor.authorPanura, Yuliia Vasylivnaen
dc.contributor.authorTuchak, Tetiana Volodymyrivnaen
dc.contributor.authorChaika, Larysa Vasylivnaen
dc.date.accessioned2024-04-11T07:08:46Z
dc.date.available2024-04-11T07:08:46Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractAs a result of the study and achievement of the objective of the work, the author has obtained a result which indicates that, in general, e-commerce transactions are taxed under standard taxation schemes, although there are peculiarities of accounting for electronic money and taking into account the fact of transfer of ownership of the product. In general, it is proved that e-commerce has great prospects and will gain more and more market shares of goods and services for various purposes.en
dc.description.abstractУ результаті дослідження отримано результат, який свідчить про те, що в цілому операції електронної комерції оподатковуються за стандартними схемами оподаткування, хоча існують особливості обліку електронних грошей та прийняття врахувати факт переходу права власності на товар. Загалом доведено, що електронна комерція має великі перспективи і буде завойовувати все більші частки ринку товарів і послуг різного призначення. uk
dc.identifier.citationE-Commerce Taxation Challenges and Opportunities: From Clicks to Conversions in Fast-Moving Consumer Goods / T. Scoromtsova, I. Panura, T. Tuchak et al. // Marketing and Branding Research. – 2023. – Vol. 10 (1). – P. 17–27.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32038/mbr.2023.10.01.02
dc.identifier.issn2476-3160
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2564-7025
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-3571-3513
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-4696-924X
dc.identifier.urihttps://ir.dpu.edu.ua/handle/123456789/2140
dc.language.isoen
dc.publisherMarketing and Branding Research
dc.relation.ispartofseriesVol. 10 (1).
dc.subjectE-commerceen
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectінтернет-торгівляuk
dc.subjectоподаткування електронної комерціїuk
dc.subjectрозвиток електронних комунікаційuk
dc.subjectдистанційні продажіuk
dc.subjectOnline tradingen
dc.subjectE-commerce taxationen
dc.subjectDevelopment of electronic communicationen
dc.subjectDistance sellingen
dc.titleE-Commerce Taxation Challenges and Opportunities: From Clicks to Conversions in Fast-Moving Consumer Goods
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8a04f8ab-897d-4bc2-addc-741b591afe81
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8a04f8ab-897d-4bc2-addc-741b591afe81

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
statya_2023_IR_1383.pdf
Розмір:
523.66 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис:

Колекції