Публікація: Педагогічне дослідження з проєктування інтегрованого математичного курсу по вибору для 8 класу: авторський підхід
Вантажиться...
Дата
DOI
https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-7(53)-167-182
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України
Анотація
У статті висвітлено авторський досвід проведення педагогічного дослідження з проектування інтегрованого курсу по вибору з математики для учнів 8 класу згідно до моделі ADDIE теорії педагогічного дизайну. Детально описано усі п’ять етапів створення та упровадження курсу по вибору в межах до профільної підготовки: аналіз, проектування, розробка, упровадження та оцінювання. Виділено основні завдання, які має розв’язати педагог-практик на кожному з цих етапів. Наводиться орієнтовне календарно-тематичне планування з конкретних тем курсу по вибору «Математика: корисно, цікаво, актуально».
The author's experience in conducting an educational research study aimed at designing an integrated elective mathematics course for 8th-grade students, following the ADDIE instructional design model, is presented in the paper. All five stages of the elective course development and implementation within the framework of pre-profile education are described in detail: analysis (A), design (D), development (D), implementation (I), and evaluation (E). The key tasks for teachers at each of these stages are identified. The paper also provides a sample calendar-thematic plan for the elective course «Mathematics: Practical, Engaging, Timely», covering specific topics.
The author's experience in conducting an educational research study aimed at designing an integrated elective mathematics course for 8th-grade students, following the ADDIE instructional design model, is presented in the paper. All five stages of the elective course development and implementation within the framework of pre-profile education are described in detail: analysis (A), design (D), development (D), implementation (I), and evaluation (E). The key tasks for teachers at each of these stages are identified. The paper also provides a sample calendar-thematic plan for the elective course «Mathematics: Practical, Engaging, Timely», covering specific topics.
Опис
Бібліографічний опис
Педагогічне дослідження з проєктування інтегрованого математичного курсу по вибору для 8 класу: авторський підхід / М. В. Баштан, Д. Є. Терменжи, Л. В. Скасків, О. А. Ярова, Н. М. Лосєва // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2025. – № 7 (53). – С. 167–182.
