Публікація: Педагогічне дослідження з проєктування інтегрованого математичного курсу по вибору для 8 класу: авторський підхід
| dc.contributor.author | Баштан, Марина Василівна | uk |
| dc.contributor.author | Терменжи, Дар’я Євгенівна | uk |
| dc.contributor.author | Скасків, Лілія Василівна | uk |
| dc.contributor.author | Ярова, Оксана Анатоліївна | uk |
| dc.contributor.author | Лосєва, Наталія Миколаївна | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-14T09:04:08Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | У статті висвітлено авторський досвід проведення педагогічного дослідження з проектування інтегрованого курсу по вибору з математики для учнів 8 класу згідно до моделі ADDIE теорії педагогічного дизайну. Детально описано усі п’ять етапів створення та упровадження курсу по вибору в межах до профільної підготовки: аналіз, проектування, розробка, упровадження та оцінювання. Виділено основні завдання, які має розв’язати педагог-практик на кожному з цих етапів. Наводиться орієнтовне календарно-тематичне планування з конкретних тем курсу по вибору «Математика: корисно, цікаво, актуально». | uk |
| dc.description.abstract | The author's experience in conducting an educational research study aimed at designing an integrated elective mathematics course for 8th-grade students, following the ADDIE instructional design model, is presented in the paper. All five stages of the elective course development and implementation within the framework of pre-profile education are described in detail: analysis (A), design (D), development (D), implementation (I), and evaluation (E). The key tasks for teachers at each of these stages are identified. The paper also provides a sample calendar-thematic plan for the elective course «Mathematics: Practical, Engaging, Timely», covering specific topics. | en |
| dc.identifier.citation | Педагогічне дослідження з проєктування інтегрованого математичного курсу по вибору для 8 класу: авторський підхід / М. В. Баштан, Д. Є. Терменжи, Л. В. Скасків, О. А. Ярова, Н. М. Лосєва // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2025. – № 7 (53). – С. 167–182. | |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-7(53)-167-182 | |
| dc.identifier.orcid | https//orcid.org/0000-0003-298-0331 | |
| dc.identifier.orcid | https//orcid.org/0000-0002-0539-5545 | |
| dc.identifier.orcid | https//orcid.org/0000-0001-9090-6700 | |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-0522-8368 | |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-2194-134X | |
| dc.identifier.uri | https://ir.dpu.edu.ua/handle/123456789/5734 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України | |
| dc.subject | математика | uk |
| dc.subject | математична освіта | uk |
| dc.subject | прикладна математика | uk |
| dc.subject | профорієнтація | uk |
| dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk |
| dc.subject | педагогічний дизайн | uk |
| dc.subject | mathematics | en |
| dc.subject | mathematics education | en |
| dc.subject | applied mathematics | en |
| dc.subject | career guidance | en |
| dc.subject | cross-curricular connections | en |
| dc.subject | pedagogical design | en |
| dc.title | Педагогічне дослідження з проєктування інтегрованого математичного курсу по вибору для 8 класу: авторський підхід | |
| dc.type | Article | |
| dspace.entity.type | Publication | |
| relation.isAuthorOfPublication | 94e13676-3c6b-4b2d-8751-dc03e060645c | |
| relation.isAuthorOfPublication | 3792d481-d638-4929-9faf-516b015918b1 | |
| relation.isAuthorOfPublication | 4a34aa6b-a6fb-4c52-a2ae-377830bfcbb2 | |
| relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery | 94e13676-3c6b-4b2d-8751-dc03e060645c |
Файли
Контейнер файлів
1 - 1 з 1
Вантажиться...
- Назва:
- statya_2025_IR_3680.pdf
- Розмір:
- 390.18 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійна угода
1 - 1 з 1
Вантажиться...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 3.21 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed to upon submission
- Опис:
