Публікація:
Педагогічне дослідження з проєктування інтегрованого математичного курсу по вибору для 8 класу: авторський підхід

dc.contributor.authorБаштан, Марина Василівнаuk
dc.contributor.authorТерменжи, Дар’я Євгенівнаuk
dc.contributor.authorСкасків, Лілія Василівнаuk
dc.contributor.authorЯрова, Оксана Анатоліївнаuk
dc.contributor.authorЛосєва, Наталія Миколаївнаuk
dc.date.accessioned2025-08-14T09:04:08Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ статті висвітлено авторський досвід проведення педагогічного дослідження з проектування інтегрованого курсу по вибору з математики для учнів 8 класу згідно до моделі ADDIE теорії педагогічного дизайну. Детально описано усі п’ять етапів створення та упровадження курсу по вибору в межах до профільної підготовки: аналіз, проектування, розробка, упровадження та оцінювання. Виділено основні завдання, які має розв’язати педагог-практик на кожному з цих етапів. Наводиться орієнтовне календарно-тематичне планування з конкретних тем курсу по вибору «Математика: корисно, цікаво, актуально». uk
dc.description.abstractThe author's experience in conducting an educational research study aimed at designing an integrated elective mathematics course for 8th-grade students, following the ADDIE instructional design model, is presented in the paper. All five stages of the elective course development and implementation within the framework of pre-profile education are described in detail: analysis (A), design (D), development (D), implementation (I), and evaluation (E). The key tasks for teachers at each of these stages are identified. The paper also provides a sample calendar-thematic plan for the elective course «Mathematics: Practical, Engaging, Timely», covering specific topics.en
dc.identifier.citationПедагогічне дослідження з проєктування інтегрованого математичного курсу по вибору для 8 класу: авторський підхід / М. В. Баштан, Д. Є. Терменжи, Л. В. Скасків, О. А. Ярова, Н. М. Лосєва // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2025. – № 7 (53). – С. 167–182.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-7(53)-167-182
dc.identifier.orcidhttps//orcid.org/0000-0003-298-0331
dc.identifier.orcidhttps//orcid.org/0000-0002-0539-5545
dc.identifier.orcidhttps//orcid.org/0000-0001-9090-6700
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0522-8368
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2194-134X
dc.identifier.urihttps://ir.dpu.edu.ua/handle/123456789/5734
dc.language.isouk
dc.publisherТернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectматематична освітаuk
dc.subjectприкладна математикаuk
dc.subjectпрофорієнтаціяuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectпедагогічний дизайнuk
dc.subjectmathematicsen
dc.subjectmathematics educationen
dc.subjectapplied mathematicsen
dc.subjectcareer guidanceen
dc.subjectcross-curricular connectionsen
dc.subjectpedagogical designen
dc.titleПедагогічне дослідження з проєктування інтегрованого математичного курсу по вибору для 8 класу: авторський підхід
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication94e13676-3c6b-4b2d-8751-dc03e060645c
relation.isAuthorOfPublication3792d481-d638-4929-9faf-516b015918b1
relation.isAuthorOfPublication4a34aa6b-a6fb-4c52-a2ae-377830bfcbb2
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery94e13676-3c6b-4b2d-8751-dc03e060645c

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
statya_2025_IR_3680.pdf
Розмір:
390.18 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
3.21 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис:

Колекції