Проблемно-розвивальне навчання як домінанта формування професійної компетентності майбутніх фахівців

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Професійна освіта: методологія, теорія та технології
Анотація
У статті висвітлено основні підходи до проектування організаційних форм проблемно-розвивального навчання. Розглянуто можливості інформаційної лекції, проблемної лекції, навчального проектування у реалізації ідей компетентнісної методології. Запропоновано один із шляхів реалізації компетентнісного підходу у вищій освіті, який передбачає поетапне застосування методів проблемно-розвивального навчання в системі організаційних форм, яка структурно і функціонально детермінує досягнення студентами продуктивних, творчих рівнів знань, умінь, якостей. The article coveres basic approaches to organizational forms of problem-developing education. Possibilities of information lecture, problem lecture, educational design problem in implementing the ideas of competence methodology are presented. One of the proposed ways to implement competence approach in higher education, which provides for the application of methods of problem-developing organizational forms system that is structurally and functionally help students to achieve productive, creative levels of skills and qualities.
Опис
Ключові слова
компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, ключові компетенції., competence, jurisdiction, competence approach, key jurisdictions.
Бібліографічний опис
Лузан П. Г. Проблемно-розвивальне навчання як домінанта формування професійної компетентності майбутніх фахівців / П. Г. Лузан, І. В. Зайцева // Професійна освіта: методологія, теорія та технології. – 2015. – Вип. 1. – С. 97–108.
Зібрання