Кафедра кібернетики та прикладної математики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 13
- ДокументМетодика вивчення тригонометричних рівнянь і нерівностей у загальноосвітній школі(Ірпінь, 2024) Юр’єва Поліна Борисівна; Yurieva Polina BorysivnaТригонометричні рівняння і нерівності широко представлені у завданнях державної підсумкової атестації та в завданнях зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Як засвідчують аналітичні звіти Українського центру оцінювання якості освіти, результати виконання цих завдань в останні роки суттєво погіршилися, що вимагає пошуку шляхів удосконалення методики вивчення рівнянь та нерівностей, зокрема тригонометричних. Це робить актуальною проблему вдосконалення методики навчання учнів розв’язуванню рівнянь та нерівностей з позицій компетентнісного підходу. Trigonometric equations and inequalities are widely represented in tasks of state final certification and tasks of external independent assessment in mathematics. As evidenced by the analytical reports of the Ukrainian Center for the Evaluation of the Quality of Education, the results of these tasks have significantly deteriorated in recent years, which requires finding ways to improve the methodology of studying equations and inequalities, in particular trigonometric ones. This makes the problem of improving the methodology of teaching students to solve equations and inequalities from the standpoint of the competence approach urgent.
- ДокументНаскрізна лінія «підприємливість та фінансова грамотність»(Ірпінь, 2024) Ткаченко Володимир Валентинович; Tkachenko Volodymyr ValentynovychУ роботі проведено аналіз науково-методичної літератури і охарактеризовано сутність наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність». Розроблений навчальний матеріал для впровадження наскрізної лінії. Розкриті особливості застосування інтерактивних форм навчання та види їх застосування. Виявлені основні проблеми та перспективи підвищення підприємливості та фінансової грамотності серед молоді. Доведено, що реалізація змістових ліній спрямована на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння з фінансової сфери у реальних життєвих ситуаціях. The paper analyzed the scientific and methodological literature and characterized the essence of the through line «Entrepreneurship and financial literacy». Methodological material developed for the introduction of a through line. The main problems and prospects of increasing entrepreneurship and financialliteracy among young people have been identified. It has been proven that the implementation of through line is aimed at forming students' ability to apply knowledge and skills from the financial sphere in real life situations.
- ДокументМетодика проведення тематичного контролю навчальних досягнень учнів(Ірпінь, 2024) Тілло Валентина Олексіївна; Tillo Valentyna OleksiyivnaУ роботі проведено аналіз методики проведення тематичного контролю учнів під час навчання. Розглядаються види, форми та методи тематичного контролю учнів під час навчання. Надається опис рівнів та критерій оцінювання знань, аналізується використання різних форм контролю досягнень учнів. Здійснений поглиблений аналіз особливостей використання компʼютерного тестування при тематичному оцінюванні та надані приклади тестів з математики. The paper analyses the methodology of conducting thematic control of students during training. The types, forms and methods of thematic control of students during training are considered. The levels and criteria for assessing knowledge are described, and the use of various forms of control over students' achievements is analysed. An in-depth analysis of the peculiarities of using computer-based testing in thematic assessment is carried out and examples of mathematics tests are provided.
- ДокументОсобливості підготовки учнів 11 класів до державної підсумкової атестації і зовнішнього незалежного оцінювання(Ірпінь, 2024) Мацелик Катерина Володимирівна; Matselyk Kateryna VolodymyrivnaУ роботі досліджується організація роботи по підготовці учнів 10-11 класів до ДПА та ЗНО. Якщо виявити специфічні особливості та розробити методичні рекомендації по підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації з математики при вивчені тем, які відповідають програмам, то це дозволить кожному учневі досягти достатнього рівня математичної підготовки і рівня знань і умінь з математики, який відповідає зоні його найближчого розвитку. The paper investigates the organisation of work on preparing pupils of grades 10-11 for the State Examination and External Independent Testing. If specific features are identified and methodological recommendations are developed for preparing for external independent assessment and state final certification in mathematics while studying topics that correspond to the programs, then this will allow each student to achieve a sufficient level of mathematical preparation and the level of knowledge and skills in mathematics that corresponds to the area of his the nearest development.
- ДокументПрикладні задачі з математики(Ірпінь, 2024) Білорус Тетяна Валеріївна; Bilorus Tetyana ValeriyivnaУ роботі проведено аналіз науково-методичної літератури і розглянуто основні задачі прикладного характеру, проведено логіко-дидактичний аналіз теми «відсотки» у шкільному курсі математики, узагальнено опис основних методів розв’язування прикладних задач. Важливим елементом роботи є наведені методичні рекомендації щодо організації нетрадиційних форм проведення уроків при вивченні теми «Відсотки» з використанням різних типів та форм прикладних задач. The paper analyses the scientific and methodological literature and considers the main applied tasks, conducts a logical and didactic analysis of the topic "interest" in the school mathematics course, and summarises the description of the main methods of solving applied tasks. An important element of the work is the methodological recommendations on the organisation of non-traditional forms of lessons in the study of the topic "Percentages" using different types and forms of applied problems.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »