Інтернет-брендинг: можливості та перспективи
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вінниця : ВНТУ
Анотація
Проаналізовано як розвиток Інтернету стимулює організації розробляти стратегії онлайнового брендингу.
The rapid development of the Internet as an information and sales tool makes companies develop strategies for online branding.
Опис
Бібліографічний опис
Мосійчук В. В. Інтернет-брендинг: можливості та перспективи [Електронний ресурс] / В. В. Мосійчук, С. Г. Денисюк // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ-2020) : зб. доп., 18-29 травня 2020 р. – Вінниця : ВНТУ, 2020.