Публікація:
Маркетингові дослідження

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У навчальному посібнику розкрито сутність маркетингових досліджень, а також наведено значну кількість прикладів з практики проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень, запропонований комплекс питань, тестових і розрахункових завдань, які пройшли апробацію у вищому навчальному закладі під час проведення практичних та семінарських занять. Посібник передбачає допомогу студентам в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок в організації проведення маркетингових досліджень, а також спрямоване на формування у слухачів здатності до самостійного творчого мислення, яке безперечно стане в нагоді при прийнятті рішення в практичній діяльності.

Опис

Бібліографічний опис

Мартинович Н. О. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / Н. О. Мартинович, В. Г. Горник, Е. Б. Бойченко. – Київ : «Видавництво Людмила», 2021. – 323 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в