Фактори мотивації представників малого та середнього бізнесу в Україні
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Ірпінь
Анотація
У магістерській роботі досліджено проблематику факторів мотивації представників малого та середнього бізнесу в Україні. Основна увага приділяється теоретичному аналізу мотивації як психологічного феномену, емпіричному дослідженню мотиваційної структури та розробці програми підвищення мотивації. На основі комплексного дослідження 55 працівників малого та середнього бізнесу виявлено, що ключовими мотиваційними факторами є прагнення до досягнень, високий заробіток та креативність, при цьому спостерігаються значущі гендерні відмінності у пріоритетності різних факторів. Розроблено програму підвищення мотивації, яка включає матеріальні та нематеріальні методи стимулювання, враховує індивідуальні потреби працівників та специфіку сучасного бізнес-середовища. Практична значимість роботи полягає у можливості застосування результатів дослідження для вдосконалення систем мотивації на підприємствах малого та середнього бізнесу.
This master's thesis investigates the factors of motivation among small and medium-sized business representatives in Ukraine. The main focus is on the theoretical analysis of motivation as a psychological phenomenon, empirical research of motivational structure, and development of a motivation enhancement program. Based on a comprehensive study of 55 employees of small and medium-sized businesses, it was found that the key motivational factors are achievement striving, high earnings, and creativity, with significant gender differences in the priority of various factors. A motivation enhancement program has been developed that includes both material and non-material incentive methods, takes into account individual employee needs, and considers the specifics of the modern business environment. The practical significance of the work lies in the possibility of applying research results to improve motivation systems in small and medium-sized enterprises
This master's thesis investigates the factors of motivation among small and medium-sized business representatives in Ukraine. The main focus is on the theoretical analysis of motivation as a psychological phenomenon, empirical research of motivational structure, and development of a motivation enhancement program. Based on a comprehensive study of 55 employees of small and medium-sized businesses, it was found that the key motivational factors are achievement striving, high earnings, and creativity, with significant gender differences in the priority of various factors. A motivation enhancement program has been developed that includes both material and non-material incentive methods, takes into account individual employee needs, and considers the specifics of the modern business environment. The practical significance of the work lies in the possibility of applying research results to improve motivation systems in small and medium-sized enterprises
Опис
Бібліографічний опис
Бакка О. Л. Фактори мотивації представників малого та середнього бізнесу в Україні : кваліфікаційна робота / О. Л. Бакка ; наук. кер. І. М. Овдієнко ; Мін-во фінансів України, Держ. податковий ун-т, Ф-т соціально-гуманітарних технологій спорту та реабілітації, Каф. психології, педагогіки та суспільних дисциплін. Ірпінь, 2025. 79 с.