Управління маркетинговою діяльністю в розвитку готельно – ресторанного господарства
Вантажиться...
Файли
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Ірпінь
Анотація
Сформульовані рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства готельно – ресторанного господарства в сучасних умовах
Development of theoretical provisions and practical recommendations aimed at further research and improvement of communicative policy to improve the efficiency of public authorities and local self-government
Development of theoretical provisions and practical recommendations aimed at further research and improvement of communicative policy to improve the efficiency of public authorities and local self-government
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю, комплекс маркетингу, ефективність маркетингової діяльності, маркетингове середовище, marketing activities, marketing management, marketing mix, effectiveness of marketing activities, marketing environment
Бібліографічний опис
Хаустович Ю. А. Управління маркетинговою діяльністю в розвитку готельно – ресторанного господарства : кваліфікаційна робота (проєкт) / Ю. А. Хаустович ; наук. кер. М. В. Гусятинський ; Мін-во фінансів України, Держ. податковий ун-т, Ф-т соціально-гуманітарних технологій та менеджменту, Каф. соціальної філософії та управління. — Ірпінь, 2023. – 74 с.
