Управління брендом готельного (ресторанного) господарства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Ірпінь

Анотація

У роботі обґрунтовано теоретичні засади та розроблено практичні рекомендації щодо ефективного управління брендом закладу ресторанного господарства на прикладі Art cafe bar. Проаналізовано поняття бренду та особливості його формування у сфері HoReCa, досліджено стан бренд-менеджменту в закладі. Проведено емпіричне дослідження сприйняття бренду серед споживачів, за результатами якого сформульовано рекомендації для вдосконалення бренд-стратегії з метою підвищення впізнаваності та лояльності цільової аудиторії.
The paper substantiates theoretical principles and develops practical recommendations for effective brand management of a restaurant establishment using the example of Art cafe bar. The concept of a brand and the features of its formation in the HoReCa sector are analyzed, the state of brand management in the establishment is investigated. An empirical study of brand perception among consumers is conducted, based on the results of which recommendations are formulated for improving the brand strategy in order to increase the recognition and loyalty of the target audience.

Опис

Бібліографічний опис

Залозна Є. Ю. Управління брендом готельного (ресторанного) господарства : кваліфікаційна робота / Є. Ю. Залозна; наук. кер. А. В. Гусятинський ; Мін-во фінансів України, Держ. податковий ун-т, Ф-т соціально гуманітарних технологій, спорту та реабілітації, Каф. менеджменту та публічного управління. Ірпінь, 2025. 50 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в