Модернізація роботи готельно-ресторанного бізнесу
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Ірпінь
Анотація
У роботі розроблено практичні рішення для підвищення ефективності роботи кав’ярні The Lemonade шляхом цифровізації, покращення сервісу та активізації маркетингової стратегії в соціальних мережах. Проведено аналіз організації роботи закладу, оцінено рівень обслуговування клієнтів та ефективність внутрішніх процесів. На основі отриманих результатів запропоновано напрями цифровізації основних бізнес-процесів, а також рекомендації щодо покращення сервісу та комунікації з клієнтами.
The paper develops practical solutions to improve the efficiency of The Lemonade coffee shop through digitalization, service improvement, and social media marketing strategy activation. The organization of the establishment’s work is analyzed, the level of customer service and the efficiency of internal processes are assessed. Based on the results, directions for digitalization of the main business processes are proposed, as well as recommendations for improving service and communication with customers.
The paper develops practical solutions to improve the efficiency of The Lemonade coffee shop through digitalization, service improvement, and social media marketing strategy activation. The organization of the establishment’s work is analyzed, the level of customer service and the efficiency of internal processes are assessed. Based on the results, directions for digitalization of the main business processes are proposed, as well as recommendations for improving service and communication with customers.
Опис
Бібліографічний опис
Іванов І. О. Модернізація роботи готельно-ресторанного бізнесу : кваліфікаційна робота / І. О. Іванов ; наук. кер. А. В. Гусятинський ; Мін-во фінансів України, Держ. податковий ун-т, Ф-т соціально гуманітарних технологій, спорту та реабілітації, Каф. менеджменту та публічного управління. Ірпінь, 2025. 42 с.
