Публікація:
Бібліотека як платформа для організації школи соціального підприємництва в умовах цифрової трансформації суспільства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.293320

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкрито сутність поняття “соціальне підприємництво”. Автор окреслює зміст програми підготовки до соціального підприємництва який включає когнітивну (знання з філософії соціального підприємництва з вивченням попереднього досвіду успішних і неуспішних соціальних підприємств; особливості реєстрації соціальних підприємств в українському правовому полі; знання з теоретичних основ маркетингу соціальних послуг; менеджменту соціального підприємництва; фандрейзингу) і діяльнісну компоненти (навички: комплексного дослідження ринку соціальних послуг і розробки та впровадження стратегій маркетингу у практику соціальної роботи, оформлення і презентація ідей, розробки структури соціального бізнесу, пошуку джерел фінансування для реалізації своїх ідей, акумулювання фінансових та матеріальних ресурсів, ефективного планування і розподілу всіх наявних ресурсі, організації соціального підприємства; мотивації працівників соціального підприємства на виконання загальної місії; контроль за цільовим використанням зібраних ресурсів). Визначено бібліотеку як платформу на якій може проводитися підготовка до соціального підприємництва. Автор також визначає цільову аудиторію, на яку може бути спрямована програма підготовки.
The article reveals the essence of the concept of “social entrepreneurship”. The author outlines the content of the training program for social entrepreneurship, which includes cognitive (knowledge of the philosophy of social entrepreneurship with the study of previous experience of successful and unsuccessful social enterprises; peculiarities of registration of social enterprises in the Ukrainian legal field; knowledge of the theoretical foundations of social services marketing; management of social entrepreneurship; fundraising) and operational components (the skill of comprehensive research of the market of social services and the development and implementation of marketing strategies in the practice of social work; the skill of design and presentation of ideas; the development of the structure of social business; the skill of finding sources of financing for the implementation of oneʼs ideas; the skill of accumulating financial and material resources; the skill of effective planning and distribution of all available resources; the skill of organizing a social enterprise; motivation of social enterprise employees to fulfill the general mission; control over the targeted use of collected resources). The article defines the library as a platform on which preparation for social entrepreneurship can be carried out. The author also defines the target audience to which the training program can be directed. The article defines the mission of the school, which consists in the formation of students of the school of knowledge and skills that are necessary for a person to create, register and receive social effects from a social enterprise. The author proposed a training program at the school of social entrepreneurship, which reflects the main topics and meaningful load of meetings.

Опис

Бібліографічний опис

Коваленко І. Бібліотека як платформа для організації школи соціального підприємництва в умовах цифрової трансформації суспільства / І. Коваленко // Молодь і ринок & Youth and market. – 2023. – № 10 (218). – С. 77–80.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в