Перегляд за Автор "Колос Микола Анатолійович"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз чинників, що сприяють залученню студентів до позанавчальних занять з фізичного виховання(Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 2014) Колос Микола Анатолійович; Уляна Катерина; Kolos Mykola Anatoliiovych; Uliana KaterynaРозглянуто питання ставлення студентської молоді до занять з фізичного виховання в позанавчальний час, визначено чинники, які сприяють залученню студентів до фізкультурно-оздоровчої діяльності. Проведено аналіз дозвіллєвої діяльності студентів, особливостей мотивації до занять різними видами рухової активності, а також їхніх фізкультурних потреб та інтересів. Виявлено суттєві резерви для змістовного наповнення дозвілля студентів засобами фізичного виховання. Встановлено умови, які сприяють підвищенню інтересу молоді до занять руховою активністю у вільний час. The article examines students’ attitude to extracurricular physical education, and determines factors that contribute to students’ involvement in health-improving physical activity. Students’ leisure activity, motivation to various physical activities, and their needs and interests in physical fitness were analysed. The study reveals considerable reserves for meaningful filling of leisure by means of physical education. Conditions promoting the increase in young people involvement in physical activity during leisure time were determined.
- ДокументМультимедійні технології в сучасній системі підготовки борців(Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015) Колос Микола Анатолійович; Яременко Володимир; Kolos Mykola Anatoliiovych; Yaremenko VolodymyrРозвиток сучасних технологій спортивної підготовки, застосування мультимедійних інформаційних систем у тренувальному процесі стали актуальними проблемами науково-педагогічної діяльності. Зростання можливостей інформаційних систем обумовлює необхідність пошуку нових напрямів застосування сучасних інформаційних мультимедійних технологій у спортивній науці та практиці. У роботі викладено дані про особливості використання інформаційних мультимедійних технологій у системі підготовки борців. Виявлено підходи до застосування комп’ютерних технологій на практиці. Описано структуру та подано характеристику авторських мультимедійних систем. The development of modern technology of sports training, use of multimedia information systems in the training process were current issues of scientific and educational activities. Growth opportunities information systems necessitates finding new areas of application of modern information multimedia technologies in sports science and practice. In work the generalised data about specificity use of the information multimedia technologies in system preparation wrestlers’. Discovered approaches to the use of computer technology in practice. Described the structure and characteristics of authors of multimedia systems.
- ДокументОптимізація змагальної діяльності хортингістів(Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016) Колос Микола Анатолійович; Яременко В. В.; Шандригось В. І.; Каленський А. В.; Kolos Mykola Anatoliiovych; Yaremenko V. V.; Shandryhos V. I.; Kalenskyi A. V.Змагальна діяльність у спортивних єдиноборствах, зокрема в хортингу, унаслідок своєї специфіки висуває підвищені вимоги до підготовки спортсменів. У статті представлено дані щодо застосування розминочних засобів на змаганнях із хортингу. Визначено зміст, обсяг, тривалість і спрямованість розминки хортингістів перед початком змагань та безпосередньо перед виходом на хорт. Характер, тривалість, темп розминки визна¬чаються індивідуальними особливостями спортсмена, рівнем його спортивної форми, а також часом проведення змагань, їх тривалістю. Competitive activity in sports martial arts, in particular in the sport of horting, due to its specificity, places increased demands on the training of athletes. The article presents the data on the use of warm-up means in the competitions in the sport of horting. The content, volume, duration and orientation of the warm-up of the greyhounds before the start of the competition and immediately before going to the hound are determined. The nature, duration, and pace of the warm-up are determined by the individual characteristics of the athlete, the level of his/her fitness, as well as the time of the competition and its duration.
- ДокументПрактична реалізація диференційованого підходу до розвитку занять аквааеробікою для жінок раннього віку з різними типами статури(Journal of Physical Education and Sport, 2020) Колос Микола Анатолійович; Ткачова Ганна; Дутчак Мирослав; Кашуба Віталій Олександрович; Гончарова Наталія; Литвиненко Юрій; Вако Ілля; Лопацький Сергій; Kolos Mykola Anatoliiovych; Tkachova Anna; Dutchak Myroslav; Kashuba Vitalii Oleksandrovych; Goncharova Nataliia; Lytvynenko Yurii; Vako Illia; Lopatskyi SerhiiПрактична реалізація диференційованого підходу до розвитку занять аквааеробікою для жінок раннього віку з різними типами статури. Мета статті – встановити ефективність впливу занять аквааеробікою для жінок раннього віку з різними типами статури на показники їх фізичного розвитку. Результати. Розроблено підхід до проведення відновлюючих оздоровчих занять фітнесом, який базується на диференціації фізичного навантаження відповідно до типу будови тіла жінок раннього дорослого віку (астенік, нормостенік, гіперстенік). Досліджено динаміку показників фізичного розвитку жінок раннього зрілого віку під впливом занять аквааеробікою відповідно до типу статури. У дослідженні взяли участь 46 жінок вищевказаної категорії, з них 73,9 % нормостенічного типу, 15,2 % астенічного та 10,9 % гіперстенічного. Доведено, що у жінок, які виконували розроблену програму вправ, відбулася нормалізація співвідношення довжини та маси тіла, збільшилася кількість жінок із середнім рівнем балансу типів статури, відбулася оптимізація жирової та м’язової складових тіла. У жінок астенічного типу статури відбулася оптимізація маси тіла, у жінок нормостенічного типу відбувся перерозподіл жирової та м’язової складової тіла зі збільшенням м’язової складової за рахунок зменшення жирової, у жінок гіперстенічного типу відмічено покращення всіх досліджуваних показників фізичного розвитку. Проведене дослідження сприяло отриманню масиву даних щодо підвищення ефективності занять аквааеробікою для жінок раннього дорослого віку з різними типами статури. Practical implementation of differentiated approach to developing water aerobics classes for early adulthood women with different types of body build. The purpose of the article is to establish effectiveness of influence of Water Aerobics classes for early adulthood women with different types of body build on their physical development indices. Results. The approach to building-up health fitness classes which is based on differentiation of exercise workload in accordance with the type of body build of early adulthood women (asthenic, normosthenic, hypersthenic) was developed. The dynamics of physical development indices in early adulthood women under the influence of Water Aerobics classes in accordance with their body build type was studied. The research involved 46 women of the above-mentioned category, with 73,9 % of normosthenic type, 15,2 % of asthenic one and 10,9 % of hypersthenic one. It was proved that women who took the developed exercise program experienced normalization of body length-weight ratio, the number of women with average level of body type balance increased, optimization of fat and muscle components of their bodies took place. Women of asthenic body type experienced optimization of their weight, the ones of normosthenic type had redistribution of body fat and muscle components with increase of muscle component by means of fat component decrease, women of hypersthenic type demonstrated improvement of all physical development indices under research. The conducted research contributed to corpus of data regarding the increase of effectiveness of Water Aerobics classes for early adulthood women with different types of body build.
- ДокументРоль оздоровчо-рекреаційної діяльності в житті студентів(Вісник Чернігівського національного педагогічного університету., 2016) Коврига Ю. І.; Колос Микола Анатолійович; Kovryha Yu. I.; Kolos Mykola AnatoliiovychРоз’яснення поняття рекреації, рекреаційної діяльності сучасності, її оздоровча спрямованість для студентів вищих навчальних закладів. Визначені фактори, які впливають на підтримку рухової активності студентської молоді та результат рекреаційно-оздоровчих занять залежно від величин, змісту вправ, навантаження, форм занять фізичними вправами для збереження і зміцнення здоров’я студентів унаслідок розумового перевантаження навчанням у ВНЗ. Clarification of the concept of recreation, health and recreational activities of our time, improving orientation sessions to enhance motor activity of students in higher education are considered in the article. The factors that contribute to support the involvement of students’ motor activity and the result of recreational and health activities depending on the size, content, exercise, stress forms of exercise to maintain and promote the health of students due to mental overload training in higher educational institutions are examined. On the basis of students' motivation to physical exercises we offered types and orientation of lessons to improve physical activity. Target orientation at a young age is manifested as in achieving health effect as the pleasure through physical exercise a wide range of requirements aimed at expression, achieving beauty, leisure, wellness, change activity, positive emotions, participate in games and educational activities. We recommend, if possible, a variety of available types of physical activity that contribute to the growth of self-esteem and bring the fun of employment, contribute to the formation in students the desire for self gain knowledge and skills in the area of physical health. By occupation improving orientation that would used in universities learning sessions of physical education include a variety of types of prolonged motor activity (jogging, fitness training), team sports (recreational games, football), individual sports (badminton) and recreational species motor activity (winter recreational activities, hiking). Therefore, having analyzed all received data for a healthy lifestyle should be formed in the minds of students in such a direction that will promote health and recreational pursuit’s direction and the preservation and strengthening of health.
- ДокументСтворення передумов для проведення чемпіонатів світу з хортингу(Теорія і методика хортингу, 2016) Колос Микола Анатолійович; Яременко Володимир; Семигал Олексій; Kolos Mykola Anatoliiovych; Yaremenko Volodymyr; Semyhal OleksiiСуттєві зміни в політичному та соціально-економічному житті України, зростаючі вимоги суспільства до якісної освіти все виразніше спонукають до реформ в українській освіті, поступових кроків для системного вдосконалення в галузі виховання та оздоровлення дітей. Формування здорового способу життя є домінуючим напрямом у системі формування здорової, сильної нації. Законом України „Про освіту“ визначені завдання з виховання громадянина – патріота України, забезпечення потреби особистості в творчій самореалізації, інтелектуальному, духовному та фізичному розвитку, підготовки до активної професійної, громадської діяльності, створення умов для соціального захисту та організації змістовного дозвілля відповідно до здібностей, обдарувань і стану здоров’я дітей та молоді. Одним із дієвих засобів фізичного та морально-етичного виховання дітей є хортинг – національний вид спорту України, заснований на культурних, оздоровчих і бойових традиціях українського народу. Він сприяє залученню підростаючого покоління до загальнолюдських цінностей, формуванню внутрішньої культури особистості, її високих вольових якостей, навичок здорового способу життя, гармонійному фізичному розвитку дітей. Significant changes in the political and socio-economic life of Ukraine, growing demands of society for quality education are increasingly prompting reforms in Ukrainian education, gradual steps towards systemic improvement in the field of education and health improvement of children. Promoting healthy lifestyles is a dominant area in the system of building a healthy, strong nation. The Law of Ukraine “On Education” defines the tasks of educating a citizen - a patriot of Ukraine, ensuring the need for creative self-realization, intellectual, spiritual and physical development, preparation for active professional and social activities, creating conditions for social protection and organizing meaningful leisure in accordance with the abilities, talents and health of children and youth. One of the most effective means of physical and moral education of children is horting, the national sport of Ukraine, based on the cultural, health and combat traditions of the Ukrainian people. It promotes the involvement of the younger generation in human values, the formation of the inner culture of the individual, his or her high volitional qualities, healthy lifestyle skills, and harmonious physical development of children.
- ДокументСучасні підходи до вдосконалення конституції тіла студенток на заняттях з фізичного виховання(Journal of Physical Education and Sport, 2017) Колос Микола Анатолійович; Кашуба Віталій Олександрович; Рудницький Олександр; Яременко Володимир; Шангригос Віктор; Дудко Михайло Валерійович; Андрєєва Олена; Kolos Mykola Anatoliiovych; Kashuba Vitalii Oleksandrovych; Rudnytskyi Oleksandr; Yaremenko Volodymyr; Shanhryhos Viktor; Dudko Mykhailo Valeriiovych; Andrieieva OlenaУ статті досліджено сучасні підходи до вдосконалення конституції тіла студенток на уроках фізичної культури. Розроблено та обґрунтовано технологію вдосконалення конституції тіла студенток із застосуванням засобів оздоровчого фітнесу на уроках фізичної культури. Технологія включає три фази: підготовчу, інтервенційну та підтримуючу. Технологія складається з 15 комплексів фізичних вправ, які мають різну спрямованість і враховують тип конституції тіла. The paper examines the modern approaches to improving the body constitution of female students within physical education classes. A technology for improving the body constitution of female students using the means of health-enhancing fitness within physical education classes was developed and justified. The technology includes three phases: preparatory, interventional, and supportive. The technology consists of 15 complexes of physical exercises, which have different focuses and take into account the type of body constitution.