Перегляд за Автор "Мацелик Катерина Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОрганізаційно-методичні підходи аудиту кредиторської заборгованості(Ірпінь, 2024) Мацелик Катерина Володимирівна; Matselyk Kateryna VolodymyrivnaУ роботі проведено аналіз організаційно-методичних аспектів обліку та аудиту кредиторської заборгованості, а також передбачено розробку рекомендацій з покращення інформаційного забезпечення для управління кредиторською заборгованістю, ґрунтуючись на узагальненні теоретичних концепцій щодо розгляду розрахунків як системи. Базою дослідження є ПАТ «Карлсберг Україна». The work analyzes the organizational and methodological aspects of accounts payable accounting and auditing, and also provides for the development of recommendations for improving information support for accounts payable management, based on the generalization of theoretical concepts regarding the consideration of settlements as a system. The basis of the research is PJSC "Carlsberg Ukraine".
- ДокументОсобливості підготовки учнів 11 класів до державної підсумкової атестації і зовнішнього незалежного оцінювання(Ірпінь, 2024) Мацелик Катерина Володимирівна; Matselyk Kateryna VolodymyrivnaУ роботі досліджується організація роботи по підготовці учнів 10-11 класів до ДПА та ЗНО. Якщо виявити специфічні особливості та розробити методичні рекомендації по підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації з математики при вивчені тем, які відповідають програмам, то це дозволить кожному учневі досягти достатнього рівня математичної підготовки і рівня знань і умінь з математики, який відповідає зоні його найближчого розвитку. The paper investigates the organisation of work on preparing pupils of grades 10-11 for the State Examination and External Independent Testing. If specific features are identified and methodological recommendations are developed for preparing for external independent assessment and state final certification in mathematics while studying topics that correspond to the programs, then this will allow each student to achieve a sufficient level of mathematical preparation and the level of knowledge and skills in mathematics that corresponds to the area of his the nearest development.