Перегляд за Автор "Fedorchenko Tetiana Yevheniivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБойовий хортинг як засіб фізичного виховання гармонійно розвиненої, успішної, життєво активної особистості – учні, студенти та курсанти: результати науково-дослідної роботи(Opole, 2022) Федорченко Тетяна Євгеніївна; Болтівець Сергій; Довгань Надія Юріївна; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Єрьоменко Едуард Анатолійович; Кукушкін Костянтин; Отравенко Олена; Завістовський Олег; Хатько Алла Вікторівна; Коломоєць Галина; Бережна Таміла; Веселова Вікторія В`ячеславівна; Стешиц Андрій; Хіміч Віта; Демченко Наталія; Єрьоменко Вероніка Едуардівна ; Fedorchenko Tetiana Yevheniivna; Boltivets Serhii; Dovhan Nadiia Yuriivna; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Yeromenko Eduard Anatoliiovych; Kukushkin Kostiantyn; Otravenko Olena; Zavistovskyi Oleg; Khatko Alla Viktorivna; Kolomoiets Halyna; Berezhna Tamila; Veselova Viktoriia Viacheslavivna; Steshyts Andrii; Khimich Vita; Demchenko Natalia; Yeromenko Veronika EduardivnaУ розділі монографії розкрито теоретичні і методичні основи: навчальні програми з бойового хортингу – впровадження під час тренувальних занять силовий фітнес для успішної особистості: спортсмени (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу (експериментальна робота); структурне дослідження рівнів здоров’я, фізичної і тактичної підготовленості, функціонального та психоемоційного станів спортсменів бойового хортингу; перспективність бойового хортингу у військово-патріотичному вихованні успішної особистості: учні, студенти та курсанти (експериментальна робота); вплив вітамінів на збереження та зміцнення здоров’я в учнівської та студентської молоді, курсантів: спортсменів бойового хортингу (експериментальна робота); використання учнями, студентами та курсантами засобів народного хореографічного мистецтва в бойовому хортингу (експериментальна робота); моделювання програм уроків фізичної культури та занять фізичного виховання для учнів, студентів і курсантів із оздоровчою спрямованістю з використанням елементів бойового хортинга в закладах освіти (експериментальна робота); зміцнення психічного здоров’я спортсменів бойового хортингу (учнівська та студентська молодь, курсанти) в умовах збройної та інформаційної агресії (експериментальна робота); використання рухливих ігор на уроках фізичної культури та спортивному гуртку «бойовий хортинг» для закріплення фізичних якостей в учнів 5-7 класів – визначення життєвої позиції в умовах воєнного стану, під час дистанційного навчання (експериментальна робота). The section of the monograph reveals the theoretical and methodological foundations: educational programs for Combat Horting – implementation during training classes strength fitness for a successful personality: athletes (pupils, students and cadets) of combat horting (experimental work); structural study of the levels of health, physical and tactical fitness, functional and psycho-emotional states in Combat Horting athletes; the prospectives of Combat Horting in the military patriotic education of a successful personality: pupils, students and cadets (experimental work); the influence of vitamins on the preservation and strengthening of health in school and student youth, cadets: Combat Horting athletes (experimental work); use of folk choreographic arts in Combat Horting by pupils, students and cadets (experimental work); simulation of physical education lesson programs and physical education classes for pupils, students and cadets with health orientation with the use of elements of Combat Horting in educational institutions experimental work); strengthening the mental health of Combat Horting athletes (school and student youth, cadets) in conditions of armed and informational aggression (experimental work); the use of mobile games in physical education lessons and the «Combat Horting» sports club to consolidate physical qualities in pupils of grades 5-7 – determination of life position in the conditions of martial law, during distance learning (experimental work).
- ДокументКонцепція національної філософії виховання дітей та молоді в Україні на засадах хортингу (проект)(Теорія і методика хортингу, 2016) Оржеховська Валентина Миколаївна; Федорченко Тетяна Євгеніївна; Єрьоменко Едуард Анатолійович; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Мельник Олександр Васильович; Orzhekhovska Valentyna Mykolayivna; Fedorchenko Tetiana Yevheniivna; Yeromenko Eduard Anatoliiovych; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Melnyk Oleksandr VasyliovychАктуальність запропонованого проекту Концепції національної філософії виховання дітей та молоді в Україні на засадах хортингу зумовлена: потребою суспільства в реалізації, збереженні та розвитку соціально активної здорової особистості, її прагнень до соціально орієнтованого способу життя; соціальною необхідністю створення для дітей та молоді умов реалізації особистих прагнень, здійснення їх прав і свобод, у тому числі й для захисту від втягування у деструктивні явища; гуманним явищем і необхідністю допомоги дітям та молоді, які опинилися в кризовій життєвій ситуації. Мета Концепції – обґрунтувати важливість розвитку в Україні та необхідність поширення в світі хортингу – національного виду спорту України, який має слов’янське коріння та ввібрав у себе найбільш раціональні елементи національних видів бойових мистецтв і культур, утілив у собі найефективніші, та дієві прийоми спортивних і прикладних єдиноборств і бойових мистецтв народів центральної Європи; який може стати дієвою системою вдосконалення особистості, фундаментом духу, філософії та способу життя всіх вікових груп і верств населення українського народу. Ця мета національної філософії виховання дітей та молоді в Україні на засадах хортингу може розглядатися через національно-патріотичний, педагогічний, соціальний, психологічний, правовий та філософський аспекти. Реалізація мети Концепції національної філософії виховання дітей та молоді в Україні на засадах хортингу може реалізуватися через: основні види хортингу (військово-спортивний, військовий та поліцейський), цілісну систему хортингу на вищих рівнях свого функціонування та розвитку (масовий традиційний хортинг, хортинг як професійний спорт, хортинг як професійно-комерційний спорт, хортинг як професійно-прикладний спорт, хортинг як засіб фізичної реабілітації); представлення хортингу в навчальних закладах різних видів і типів (дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні навчальні заклади, позашкільні навчальні заклади, вищі навчальні заклади). Relevance of the proposed concept of the national philosophy of education of children and youth in Ukraine on the basis Horting is based on: the need of society in the implementation, maintenance and development of socially active healthy individual, his desire for socially oriented lifestyle; social need to create conditions for realization of personal desires for children and youth, realisation of their rights and freedoms, including protection from being drawn into the destructive phenomena; humane phenomenon and the need to help children and young people in crisis situations. The purpose of the Concept is to prove the importance of development in Ukraine and the need to spread the world of Horting – the national sport of Ukraine, which has Slavic roots and absorbed most rational elements of national kinds of martial arts and cultures embodied in a most effective and efficient methods of sports, applied arts and martial arts of the people of central Europe; which can be an effective system of individual improvement, the foundation of the spirit, philosophy and way of life of all age groups and population of Ukraine and other countries. This goal is the national philosophy of raising children and youth in Ukraine on the basis Horting is considered from the point of view of the national-patriotic, educational, social, psychological, legal and philosophical aspects. The goal of the Concept of National Philosophy education of children and youth in Ukraine on the basis of Horting can be realized through: basic types of Horting (Sports, Military and Police), integrated system of Horting at the highest levels of its operation and Development (public traditional Horting, Horting as professional sports, Horting as professional commercial sports, Horting as professionally-applied sports, Horting as a mean of physical rehabilitation); Horting presentation in schools of various kinds and types (pre-schools, secondary schools, after-school education, higher education).
- ДокументНавчальні програми з бойового хортингу – впровадження під час тренувальних занять силовий фітнес для успішної особистості: спортсмени (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу (експериментальна робота)(Opole, 2022) Федорченко Тетяна Євгеніївна; Діхтяренко Зоя Михайлівна; Бережна Таміла; Коломоєць Галина; Fedorchenko Tetiana Yevheniivna; Dikhtiarenko Zoia Mykhailivna; Berezhna Tamila; Kolomoiets HalynaУ науковій роботі «Навчальні програми з бойового хортингу – впровадження під час тренувальних занять силовий фітнес для успішної особистості: спортсмени (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу (експериментальна робота)» розкривається обґрунтування доцільності впровадження під час тренувальних занять силовий фітнес для спортсменів (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу. На основі теоретико-практичних досліджень С. Сичова і З. Діхтяренко розроблено рекомендації щодо застосування силового фітнесу в тренуваннях [1-21], що підтвердило їх ефективність у процесі занять спортсменами (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу. І тому, авторами публікації детально розглянуто блочну систему підготовки (теоретична, фізична, технічна, тактична, психологічна) та виховна робота) спортсменів бойового хортингу під час навчально-тренувальних занять. Авторську експериментальну методику щодо доцільності впровадження під час тренувальних занять силовий фітнес для спортсменів (учні, студенти та курсанти) бойового хортингу, а, отже, застосування блочної системи тренувань у навчальних програмах з бойового хортингу запропонувала З. Діхтяренко. Науковець розробила: анкету для учнів 4-5 класів; анкету для учнів 6-9 класів; анкету для учнів (10-11 класи), студентів і курсантів на загальну тему: «Навчальні програми з бойового хортингу: розуміння основних термінів». Таким чином, авторами наукової публікації доведено своєчасність і актуальність розроблених Е. Єрьоменко навчальних програм з бойового хортингу із блочною систему тренувань спортсменів бойового хортингу [1; 4]: Навчальна програма оздоровчих занять з бойового хортингу для дітей молодшого шкільного віку; Навчальна програма гурткової роботи з бойового хортингу для молодших школярів; Програма позакласних занять з бойового хортингу для дітей молодшого шкільного віку; Програма фізкультурно-оздоровчих занять з бойового хортингу для дітей та юнаків; Програма позакласної роботи з бойового хортингу для учнів середнього шкільного віку; Програма навчально-тренувальних занять з бойового хортингу для спортсменів юнацького, кадетського та юніорського віку; Програма позакласних навчально-тренувальних занять з бойового хортингу для учнів старшого шкільного віку; Програма спортивної секції з бойового хортингу для здобувачів вищої освіти; Програма з бойового хортингу для дитячо-юнацьких спортивних шкіл та шкіл вищої спортивної майстерності; Навчальна програма спортивно-оздоровчих занять з бойового хортингу для різних груп населення. Дана система сприяє проведенню і он-лайн, і оф-лайн тренувань спортсменів. In a scientific article «Educational programs for Combat Horting – implementation during training classes strength fitness for a successful personality: athletes (pupils, students and cadets) of Combat Horting (experimental work)» the justification of the expediency of implementation during training sessions of strength fitness for athletes (pupils, students and cadets) of Combat Horting is revealed. Based on the theoretical and practical research of S. Sychov and Z. Dikhtiarenko, recommendations on the use of strength fitness in training have been developed [1-21], which confirmed their effectiveness in the process of training athletes (pupils, students and cadets) in Combat Horting. Therefore, the authors of the publication considered in detail the block system of training (theoretical, physical, technical, tactical, psychological) and educational work) of Combat Horting athletes during educational and training sessions. The author's experimental methodology regarding the expediency of implementing during strength fitness training sessions for athletes (pupils, students and cadets) Combat Horting, Z. Dikhtiarenko proposed the author's experimental methodology regarding the expediency of implementing strength fitness during training classes for athletes (pupils, students and cadets) of Combat Horting, and, therefore, the use of a block system of training in training programs for Combat Horting. The scientist developed: a questionnaire for students of grades 4-5; questionnaire for students of grades 6-9; a questionnaire for pupils (10-11 grades), students and cadets on the general topic: «Study programs for Combat Horting: understanding the main terms». Thus, the authors of the scientific publication proved the timeliness and relevance of Combat Horting training programs developed by E. Yeromenko with a block training system for Combat Horting athletes [1; 4]: Educational program of recreational classes on Combat Horting for children of primary school age; Educational program of group work on Combat Horting for younger schoolchildren; a Program of extracurricular classes on Combat Horting for children of primary school age; a Program of physical culture and health training on Combat Horting for children and young people; a Program of extracurricular work on Combat Horting for students of secondary school age; a program of educational and training classes on Combat Horting for athletes of youth, cadet and junior age; a Program of extracurricular educational and training classes on Combat Horting for students of high school age; Program of the sports section on Combat Horting for students of higher education; Combat Horting program for children's and youth sports schools and schools of higher sports skills; Educational program of sports and recreational classes on Combat Horting for different population groups. This system facilitates both online and offline training of athletes.