Перегляд за Автор "Khmyzova Olha Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументCybercrimes: The New Generation and Law(Zagreb, Croatia, 2024) Holubeva Yevheniia Andriivna; Khmyzova Olha Vasylivna; Голубева Євгенія Андріївна; Хмизова Ольга ВасилівнаThe advancement of technology creates new criminal opportunities. Cybercrimes encompass any criminal activities that are carried out using computer technology or the Internet. These can include various types of activities, from a theft of personal information to an intrusion into computer systems, from spreading malware to financial manipulations over the Internet. Most cybercrimes are committed by hackers or cybercriminals who are badly affected by improper knowledge acquisition. However, there are times when cybercriminals seek to damage systems or networks for personal, financial, or political purposes. Cybercrime can be committed by individuals or groups of online criminals who are well organized, use cutting-edge methods and have extensive technical skills. The new generation of crimes: virtual attacks overtake physical, has a lot to say in itself. The post-covid era has seen a radical increase in online financial undertakings via mobile apps and the Internet, consequently increasing mobile frauds. The 5 most common types of cybercrime are phishing scams, Internet frauds, online infringements of intellectual property rights, identity theft, and cyberstalking. Розвиток технологій створює нові можливості для злочинності. Кіберзлочини охоплюють будь-яку злочинну діяльність, що здійснюється за допомогою комп'ютерних технологій або Інтернету. Вони можуть включати різні види діяльності, від крадіжки особистої інформації до вторгнення в комп'ютерні системи, від розповсюдження шкідливих програм до фінансових маніпуляцій онлайн. Кіберзлочини можуть вчинятися окремими особами або групами онлайн-злочинців які добре організовані. Нове покоління злочинів: віртуальні атаки випереджають фізичні. Пост-ковідна ера стала свідком радикального збільшення кількості фінансових операцій в Інтернеті і мобільних додатках, що призвело до збільшення кількості інтернет-шахрайств. 5 найпоширеніших видів кіберзлочинності - це фішинг шахрайство, інтернет-шахрайство, порушення прав інтелектуальної власності в Інтернеті, крадіжка персональних даних, а також кіберпереслідування.
- ДокументВикладання англійської мови студентам-правникам в умовах воєнного стану в Україні(Видавництво : MANS w Łomży, 2023) Хмизова Ольга Василівна; Khmyzova Olha VasylivnaВоєнний стан докорінним чином вплинув на усі аспекти життя українського суспільства. Не є виключенням і сфера вищої освіти, зокрема правничої, ключовими завданнями якої є підготовка фахівців до захисту прав людини та основоположних свобод, утвердження верховенства права. Мета тез – висвітлення процесу викладання англійської мови студентам-правникам в умовах воєнного стану в Україні (з досвіду роботи у Державному податковому університеті, м. Ірпінь). Активізація мотивації навчання, комунікативної взаємодії між суб’єктами освітнього процесу в умовах воєнного стану відбувається завдяки використанню у викладанні низки активних і інтерактивних методів навчання, зокрема, ситуаційного аналізу (кейс-стаді), розв’язання проблемних завдань і проблемних ситуацій з фаху, залучення до дискусій (під час відеоконференцій і на платформі Moodle ДПУ), психологічної підтримки у стресових ситуаціях. Martial law has significantly affected all aspects of life in Ukraine. The field of higher education, including legal education, is no exception, as its key tasks are to train specialists to protect human rights and fundamental freedoms, and the establishment of the rule of law. The purpose of the paper is to highlight some aspects of the process of teaching English for law students under martial law in Ukraine (based on the experience of working at State Tax University, Irpin). Enhancing learning motivation and communicative interaction among the participants of the educational process under martial law is achieved through the use of a number of active and interactive teaching methods, in particular, situational analysis (case studies), solving problematic tasks and problematic situations in the profession, engaging in discussions (via video conferences and State Tax University's Moodle platform), and psychological support in stressful situations.
- ДокументВикористання Ted Talks для вдосконалення навичок аудіювання(Мукачево : Вид-во МДУ, 2023) Хмизова Ольга Василівна; Khmyzova Olha VasylivnaУ середовищі, яке швидко змінюється, технології стали невід'ємною складовою викладання та вивчення іноземних мов. Мультимедійні ресурси створили потенційні можливості для формування ефективного та диверсифікованого освітнього процесу. Сайт TED.com пропагує "ідеї, які варто поширювати" та пропонує можливості залучення найбільш інноваційних спікерів світу до лекцій і дискусій. Ця доповідь присвячена використанню виступів TED Talks з метою покращення навичок аудіювання у студентів-правників. За результатами впровадження TED Talks у навчальний процес можна зробити висновок, що ефективно вирішуються кілька ключових завдань, а саме: у здобувачів покращується розуміння на слух, навички презентації, поповнюється словниковий запас, підвищується мотивація до самостійної реалізації своїх професійних інтересів. In an environment that is quickly changing, technology has become an essential component of teaching and learning foreign languages. Multimedia resources have created potential opportunities for forming an effective and diversified educational process. Website TED.com promotes «ideas that are worth spreading» and offers possibilities to incorporate the world’s most innovative speakers into lectures, discussions and activities in the classroom. The present paper focuses on using TED Talks to improve listening comprehension skills of law students. Based on the results of TED Talks implementation in the educational process, it can be concluded that several key issues are solved effectively, namely: mastering students’ listening comprehension, presentation skills, vocabulary acquisition, and motivation to pursue their professional interests independently
- ДокументЛідерські якості сучасного державного службовця(Харків, 2023) Шевченко Андрій Олександрович; Хмизова Ольга Василівна; Shevchenko Andrii Oleksandrovych; Khmyzova Olha VasylivnaВ Україні лідерство є однією з головних вимог до державного службовця, зважаючи на те, що сучасний стан державної служби зазнає значних змін не лише в аспекті протистояння агресії з боку сусідньої країни, а й у контексті розбудови державних інституцій з метою вступу до Європейського Союзу. Протягом останніх років уряд України по-різному висловлював свої очікування від керівництва державної служби у розробці та впровадженні пріоритетних реформ. Перед урядом України стоять складні багатовимірні виклики, вирішення яких залежить від якості лідерства та управління в інститутах державної служби. Стратегії реформування державного управління передбачають професійний розвиток та набуття лідерських навичок і якостей у навчальних програмах, формування сучасної системи управління персоналом з відповідними інструментами відбору, мотивації та розвитку державних службовців, які володіють необхідними навичками та знаннями. In Ukraine, leadership is one of the top requirements for a civil servant, given that the current state of the civil service is undergoing significant changes, not only in the aspect of fending off the aggression of the neighboring country but also in the state institution development in order to join the European Union. In recent years the government of Ukraine has articulated its expectations of public service leadership in developing and implementing priority reforms in different ways. The government of Ukraine faces complex multi-dimensional challenges, which depend on the quality of leadership and management in civil service institutions. State administration reform strategies include professional development and the acquisition of leadership skills and qualities in training programs, the formation of a modern personnel management system with appropriate tools for the selection, motivation and development of civil servants who have the necessary skills and knowledge.
- ДокументПрактикум з іноземної мови для правників(Ірпінь : ДПУ, 2023) Бодунова Олеся Миколаївна; Хмизова Ольга Василівна; Заїка Тетяна Володимирівна; Литвинська Тетяна Юріївна; Дубова Ганна Вікторівна; Bodunova Olesia Mykolaivna; Khmyzova Olha Vasylivna; Zaika Tetiana Volodymyrivna; Lytvynska Tetiana Yuriivna; Dubova Hanna VictorivnaНавчальний посібник підготовлений колективом кафедри правничої лінгвістики Державного податкового університету. Його метою є за допомогою вправ і завдань оволодіти здобувачам вищої освіти навичками читання та перекладу оригінальних англомовних текстів, а також засвоїти спеціальну лексику, пов’язану з різними галузями права. Рекомендований для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти юридичного спрямування. The study guide was prepared by the staff of the Department of Legal Linguistics of the State Tax University. Its purpose is to use exercises and tasks to master the skills of reading and translating original English-language texts for students of higher education, as well as to learn special vocabulary related to various branches of law. Recommended for students of higher education of the first (bachelor's) level, pedagogic, scientific and pedagogical workers of institutions of higher education in the field of law.
- ДокументПсихолого-педагогічні аспекти використання відеоматеріалів Ted Talks у вивченні англійської мови у закладах вищої освіти України(Біла Церква : БІНПО ДЗВО «УМО», НАПН України, 2023) Хмизова Ольга Василівна; Khmyzova Olha VasylivnaУ сучасних умовах воєнного стану використання досягнень у сфері інформаційних технологій є ефективною стратегією організації освітнього процесу, зокрема у дистанційній та змішаній формах. Водночас, значна кількість доступних викладачам і студентам інтернет-ресурсів обумовлює проблему вибору актуального, наукового, автентичного контенту, що відповідає вимогам до мовної підготовки фахівців. Метою доповіді є висвітлення окремих психолого-педагогічних аспектів використання медіа-контенту TED.com у навчанні студентів спеціальності 081 «Право» професійно-орієнтованій англійській мові. In today’s martial law environment, the use of advances in information technology is an effective strategy for organizing the educational process, including distance and blended learning. At the same time, a significant number of Internet resources available for teachers and students causes the problem of choosing the relevant, scientific, authentic content that meets the requirements for language training of specialists. The purpose of the study is to highlight some psychological and pedagogical aspects of using TED.com media content in teaching ESP to students of specialty 081 “Law”.
- ДокументРозуміння правотворчості та нормотворчості в контексті проєкту закону України «Про правотворчу діяльність»(Ірпінський юридичний часопис : науковий журнал, 2022) Бодунова Олеся Миколаївна; Хмизова Ольга Василівна; Bodunova Olesia Mykolaivna; Khmyzova Olha VasylivnaУ статті досліджується поняття правотворчості та нормотворчості відповідно до проєкту Закону України «Про правотворчу діяльність». Звернено увагу на те, що правотворча форма правової діяльності посідає вагоме місце серед інших форм правової діяльності та відіграє важливу роль у здійсненні функцій держави, надає їм нормативного визначення та формує нормативну базу для їх життєдіяльності. Зазначено, що правотворча діяльність як одна з основних функцій органів публічної влади з часу набуття незалежності Україною гостро потребувала комплексної нормативної регламентації на рівні закону. Неодноразові невдалі спроби прийняття закону про нормативно-правові акти, врегулювання питання планування правотворчої діяльності, забезпечення належних механізмів контролю за вказаною діяльністю наражалися на нездатність законодавця сформувати політично узгоджену позицію, що призвела до фундаментальних прогалин у сфері законодавчого регулювання правотворчості. Проте 2021 року народними депутатами був розроблений проєкт Закону України «Про правотворчу діяльність», який детально врегульовує термінологічну базу і механізм прийняття нормативно-правових актів в Україні, чим суттєво змінює підхід до правотворчості. Основною ціллю цього законопроєкту – налагодити й унормувати питання нормопроєктної і правотворчої діяльності. Він покликаний врегулювати питання правотворчої діяльності в Україні, зокрема діяльності та регулювання відносин, пов‟язаних із її плануванням, розробкою, прийняттям (виданням), застосуванням нормативно-правових актів та правовим моніторингом. Однією з його ключових особливостей є визначення правил ієрархії нормативно-правових актів. Зазначено, що у правовій літературі більша увага приділяється саме поняттю «нормотворча діяльність». У законопроєкті поняття правотворчості та нормотворчості чітко розмежовані, додаючи до правотворчості, крім нормотворчості, ще планування: «Правотворча діяльність – це діяльність з планування, розробки проекту нормативно-правового акта (його концепції) та прийняття (видання) нормативно-правового акта, метою якої є правове врегулювання та/або охорона суспільних відносин». З огляду на це висловлено власну думку щодо цього питання та сформульоване авторське визначення правотворчості. The article examines the concepts of law-making and rule-making in accordance with the draft law of Ukraine «On Law-Making Activity». Attention is drawn to the fact that the law-making form of legal activity occupies an important place among other forms of legal activity and plays an important role in the implementation of state functions, gives them a normative definition and forms a normative basis for their life activities. It was noted that law-making activity, as one of the main functions of public authorities, has been in dire need of complex regulatory regulation at the level of law since Ukraine gained independence. Repeated unsuccessful attempts to adopt a law on normative legal acts, attempts to regulate the issue of planning law-making activities, to ensure proper control mechanisms for the specified activities, were exposed to the legislator's inability to form a politically agreed position, which led to fundamental gaps in the field of legislative regulation of law-making. However, in 2021, people's deputies developed a draft law «On law-making activity», which regulates in detail the terminological base and the mechanism of adoption of normative legal acts in Ukraine, which significantly changes the approach to law-making. The main goal of this draft law is to establish and standardize the issue of normative and law-making activities. It is designed to regulate issues of law-making activity in Ukraine, in particular, activities and regulation of relations related to its planning, development, adoption (issuance), application of normative legal acts and legal monitoring. One of its key features is the definition of the rules of the hierarchy of normative legal acts. It is noted that in the legal literature more attention is paid to the concept of «normative activity». In the draft law, the concepts of law-making and rule-making are clearly distinguished, adding to law-making, in addition to rule-making, «planning»: «Law-making activity is the activity of planning, developing a draft of a normative-legal act (its concept) and adopting (issuing) a normative-legal act, the purpose of which there is legal regulation and/or protection of social relations». In view of this, an own opinion on this issue was expressed and the author's definition of law-making was formulated
- ДокументСтратегії і практика дистанційного викладання правничої іноземної мови в умовах воєнного стану в Україні(Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times, 2024) Хмизова Ольга Василівна; Khmyzova Olha VasylivnaВоєнний стан докорінно вплинув на всі аспекти життя українського суспільства. Не є виключенням і сфера вищої правничої освіти, метою якої є підготовка здобувачів до виконання професійних обов’язків у сфері права, зокрема, до захисту прав людини та основоположних свобод, утвердження верховенства права, дотримання високих етичних стандартів. У сучасних освітньо-професійних програмах підготовки правників увагу також приділено вивченню іноземної (англійської) мови для зростання конкурентоздатності випускників в умовах глобалізації на ринку правничих послуг. Так, складовою циклу загальної підготовки магістрів спеціальності 081 «Право» є обов’язкова навчальна дисципліна «Правнича іноземна мова», яка спрямована на інтегрований розвиток мовленнєвих умінь, що є основою вільного усного і письмового спілкування фахівців правничою іноземною мовою (однією з офіційних мов Ради Європи). Мета доповіді – висвітлення стратегій і практики дистанційного викладання правничої іноземної мови в умовах воєнного стану в Україні (з досвіду роботи у Державному податковому університеті, м. Ірпінь). Martial law has had a profound impact on all aspects of Ukrainian society. The field of higher legal education is no exception, as it aims to prepare students to perform professional duties in the field of law, in particular to protect human rights and fundamental freedoms, to establish the rule of law and to adhere to high ethical standards. Modern education and training programs for lawyers also focus on the learning of a foreign language (English) in order to increase the competitiveness of graduates in the globalized legal services market. Thus, a component of the general training cycle for Master of Laws (081) is the compulsory discipline “Legal English”, which aims at the integrated development of language skills that are the basis for free oral and written communication of specialists in Legal English (one of the official languages of the Council of Europe). The purpose of the abstract is to highlight the strategies and practice of distance teaching of Legal English under martial law in Ukraine (based on the experience of teaching at the State Tax University, Irpin).