Перегляд за Автор "Lovkina Olena Hennadiivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗагальна психологія(Ірпінь : Університет державної фіскальної служби України, 2020) Пєтухова Ірина Олексіївна; Льовкіна Олена Геннадіївна; Калениченко Руслан Арсенович; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Lovkina Olena Hennadiivna; Kalenychenko Ruslan ArsenovychНавчальний посібник містить теоретичний і фактологічний матеріал для проведення лекційних занять з дисципліни “Загальна психологія” відповідно до робочої програми навчальної дисципліни за напрямом підготовки “Психологія”. Буде корисним для широкого загалу читачів: слухачів, студентів закладів вищої освіти, які вивчають курси “Державне управління”, “Конфліктологія та психологія управління”, “Менеджмент організацій”, “Економіка праці та соціально-трудові відносини”, магістрів, аспірантів, викладачів, а також для менеджерів, економістів, правників, науковців, урядовців, представників неурядових громадських організацій, політиків, соціальних та педагогічних працівників. The study guide contains theoretical and factual material for conducting lectures in the discipline "General Psychology" in accordance with the work program of the educational discipline in the field of training "Psychology". It will be useful for a wide range of readers: listeners, students of higher education institutions studying the courses "Public Administration", "Conflictology and Psychology of Management", "Organizational Management", "Labor Economics and Social-Labor Relations", masters, postgraduates, teachers, as well as for managers, economists, lawyers, scientists, government officials, representatives of non-governmental public organizations, politicians, social and pedagogical workers.
- ДокументОсобистісно-професійне становлення сучасної молоді: соціально-психологічні та соціологічні аспекти(Ірпінь : Університет ДФС України, 2022) Льовкіна Олена Геннадіївна; Романюк Людмила Василівна; Пєтухова Ірина Олексіївна; Богдановський Ігор Валерійович; Войтенко Олена Василівна; Заушнікова Марина Юріївна; Корсун Сергій Іванович; Калениченко Руслан Арсенович; Клевець Любов Миколаївна; Берташ Марія Ігорівна; Сковира Олег Петрович; Lovkina Olena Hennadiivna; Romaniuk Lyudmila Vasylivna; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Bogdanovsky Ihor Valeriyovych; Voitenko Olena Vasylivna; Zaushnikova Maryna Yuriivna; Korsun Sergey Ivanovych; Kalenychenko Ruslan Arsenovych; Klevets Liubov Mykolaivna; Bertash Mariia Ihorivna; Skovira Oleg PetrovychУ монографії проаналізовано проблему особистісного та професійного становлення сучасної молоді у поєднанні дослідження соціологічного середовища, в якому відбувається професійне та особистісне становлення молоді, соціально-психологічного аналізу механізмів соціалізації. Уточнено специфіку соціалізації особистості в сучасному глобалізованому світі в різноманітних контекстах, зокрема через аналіз спектра методик оцінки якості її готовності до конструювання професійної й особистісної життєвої стратегії. Монографія буде корисною для широкого загалу читачів: здобувачів вищої освіти різних рівнів вищої освіти та спеціальностей, викладачів і всіх, кого цікавить проблематика особистісно-професійного становлення сучасної молоді. The monograph analyzes the problem of personal and professional formation of modern youth by combining the study of the sociological environment in which the professional and personal formation of youth takes place, as well as the socio-psychological analysis of socialization mechanisms. The specifics of socialization of the individual in the modern globalized world in various contexts are clarified, in particular through the analysis of the range of methods for assessing the quality of his or her readiness to construct a professional and personal life strategy. The monograph will be useful for a wide range of readers: students of different levels of higher education and specialties, teachers and anyone interested in the issues of personal and professional development of modern youth.
- ДокументПсихологія особистості(Ірпінь : Ун-т держ. фіскал. служби України, 2021) Весельська Людмила Антонівна; Дєніжна Світлана Олександрівна; Клевець Любов Миколаївна; Заушнікова Марина Юріївна; Калениченко Руслан Арсенович; Пєтухова Ірина Олексіївна; Льовкіна Олена Геннадіївна; Мустафаєв Геннадій Юсифович; Овдієнко Ірина Михайлівна; Войтенко Олена Василівна; Романюк Людмила Василівна; Суліма Євген Миколайович; Veselska Lyudmila Antonivna; Denizhna Svitlana Oleksandrivna; Klevets Liubov Mykolaivna; Zaushnikova Maryna Yuriivna; Kalenychenko Ruslan Arsenovych; Pietukhova Iryna Oleksiivna; Lovkina Olena Hennadiivna; Mustafaev Gennadiy Yusifovich; Ovdienko Iryna Mikhailivna; Voytenko Olena Vasylivna; Romanyuk Lyudmila Vasylivna; Sulima Yevhen MykolaiovychНавчальний посібник містить теоретичний і фактологічний матеріал для проведення навчальних занять із навчальної дисципліни «Психологія особистості» відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія». У темах розкриваються загальні теоретичні аспекти, принципи та методи психології особистості, основні наукові поняття та їх закономірності. Особлива увага приділяється висвітленню актуальних проблем сучасної психології особистості, окресленню перспектив та обґрунтуванню оптимальних умов всебічного розвитку особистості в умовах трансформаційних змін у сучасному суспільстві. Буде корисним для широкого загалу читачів: здобувачів вищої освіти різних рівнів вищої освіти та спеціальностей, викладачів, усіх, кого цікавить проблематика особистості. The study guide contains theoretical and factual material for conducting training sessions in the educational discipline "Psychology of personality" in accordance with the educational and professional training program for students of higher education in specialty 053 "Psychology". The topics reveal general theoretical aspects, principles and methods of personality psychology, basic scientific concepts and their regularities. Special attention is paid to highlighting the current problems of modern personality psychology, outlining perspectives and substantiating the optimal conditions for the comprehensive development of the personality in the conditions of transformational changes in modern society. It will be useful for a wide range of readers: students of higher education at various levels of higher education and majors, teachers, and anyone interested in personality issues.