Перегляд за Автор "Serdiuk Ivan Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОсновні аспекти викладання навчальної дисципліни «порівняльна історія права»(Stockholm, Sweden, 2022) Шевченко Анатолій Євгенійович; Кудін Сергій Володимирович; Авсєєвич Владислав Петрович; Сердюк Іван Вікторович; Shevchenko Anatolii Yevheniiovych; Kudin Serhii Volodymyrovych; Avseyevich Vladyslav Petrovych; Serdiuk Ivan ViktorovychПорівняльне правознавство як навчальна дисципліна є базова для підготовки бакалаврів (магістрів) «Порівняльне правознавство» («Юридична компаративістика»); можливими є навчальні курси з галузевих порівняльних дисциплін (наприклад, «Порівняльне конституційне право», «Порівняльне цивільне право», «Порівняльне кримінальне право» тощо). Проте, специфіка порівняльної історії права, як структурна частина порівняльного правознавства, дає підстави стверджувати про можливість введення даного навчального курсу до навчального плану підготовки здобувачів третього (PhD) рівня вищої освіти. Comparative Law as a discipline is the basis for the preparation of bachelors (masters) "Comparative Law" ("Legal Comparative Studies"); training courses in sectoral comparative disciplines are possible (for example, "Comparative Constitutional Law", "Comparative Civil Law", "Comparative Criminal Law", etc.). However, the specifics of the comparative history of law, as a structural part of comparative jurisprudence, gives grounds to argue about the possibility of introducing this course into the curriculum for third (PhD) higher education.
- ДокументПерспективи розвитку місцевого самоврядування в Україні в умовах європейської інтеграції(Юридичний науковий електронний журнал, 2021) Шевченко Анатолій Євгенійович; Кудін Сергій Володимирович; Авсєєвич Владислав Петрович; Сердюк Іван Вікторович; Shevchenko Anatolii Yevheniiovych; Kudin Serhii Volodymyrovych; Avseyevich Vladyslav Petrovych; Serdiuk Ivan ViktorovychСтаття містить визначення проблем і перспектив утвердження в Україні ефективного місцевого самоврядування та реалізації реформи децентралізації влади в умовах трансформації українського суспільства та конституційної реформи. Обґрунтовано, що при реформуванні системи місцевого самоврядування в Україні необхідно враховувати як історичний, так і європейський й міжнародний досвід, який свідчить, що неможливо перерозподілити повноваження та ресурси між органами виконавчої влади й місцевого самоврядування без реформування адміністративно-територіального устрою України. Доведено, що основні напрями реформування місцевого самоврядування в Україні мають включати не тільки позитивні елементи децентралізації, але й враховувати відсутність в Україні ідеї федералізації. З’ясовано, що нагальними є реформи, що пов’язані із розвитком засад самоврядування в українському суспільстві, мають наслідком значні зміни у системі державного управління загалом та залучення громад до політики розвитку на місцевому рівні. Встановлено, що Українська держава потребує проведення адміністративно-територіальної реформи із забезпеченням збереження цілісності держави та її унітарного устрою, а також прийняття нормативно-правової бази, яка б враховувала реалії підписання Україною Угоди про асоціацію з Європейським Союзом. Обґрунтовано, що вкрай важливим є чітке визначення повноважень, прав та обов’язків органів державної влади та місцевого самоврядування з метою збалансування інтересів у системі публічних відносин, забезпечення втілення принципу субсидіарності, а також впровадження ефективної політики соціального, економічного, культурного розвитку регіонів. Доведено необхідність формування спроможних територіальних громад, забезпечення розширення їхніх прав щодо вирішення питань місцевого значення, та проведення бюджетної реформи з урахуванням пріоритетних сфер фінансування. Встановлено, що існує реальна потреба у проведенні подальшої законотворчої роботи, зокрема щодо законодавчого забезпечення розширених повноважень громад та розмежування повноважень The article identifies problems and prospects for the establishment of effective local self-government in Ukraine and the implementation of decentralization reform in the context of the transformation of Ukrainian society and constitutional reform. It is substantiated that when reforming the system of local self-government in Ukraine it is necessary to take into account both historical and European and international experience, which shows that it is impossible to redistribute powers and resources between executive bodies and local self-government without reforming the administrative-territorial structure of Ukraine. It is proved that the main directions of local self-government reform in Ukraine should include not only positive elements of decentralization, but also take into account the absence of the idea of federalization in Ukraine. It was found that the reforms related to the development of self-government in Ukrainian society are urgent, resulting in significant changes in the system of public administration in general and the involvement of communities in development policy at the local level. It was established that the Ukrainian state needs to carry out administrative and territorial reform to ensure the integrity of the state and its unitary system, as well as the adoption of a legal framework that would take into account the realities of Ukraine's signing of the Association Agreement with the European Union. It is substantiated that it is extremely important to clearly define the powers, rights and responsibilities of public authorities and local governments in order to balance interests in the system of public relations, ensure the implementation of the principle of subsidiary, and implement effective policies of social, economic and cultural development regions. The necessity of forming able-bodied territorial communities, ensuring the expansion of their rights to resolve issues of local importance, and conducting budget reform taking into account the priority areas of funding has been proved.
- ДокументПравові засади взаємодії органів державної влади і місцевого самоврядування в Україні(Vancouver, Canada, 2021) Шевченко Анатолій Євгенійович; Кудін Сергій Володимирович; Авсєєвич Владислав Петрович; Сердюк Іван Вікторович; Shevchenko Anatolii Yevheniiovych; Kudin Serhii Volodymyrovych; Avseyevich Vladyslav Petrovych; Serdiuk Ivan ViktorovychУ статті доведено, що правові засади взаємодії органів держаної влади і місцевого самоврядування у контексті їх часового виміру через здійснення порівняльно-історичних досліджень є важливим інструментом пізнання їх ознак, рис та властивостей. Такі дослідження можуть бути порівняльно-генетичними; спрямованими на визначення якісних або кількісних характеристик властивостей таких напрямів як об’єкту, та пов`язаними із залученням іноземного матеріалу – у такому випадку будуть здійснюватись порівняння в історичній ретроспективі зазначених правових засад в Україні та інших державах. The article proves that the legal basis of interaction between public authorities and local governments in the context of their temporal dimension through the implementation of comparative historical research is an important tool for understanding their features, traits and properties. Such studies can be comparative genetic; aimed at determining the qualitative or quantitative characteristics of the properties of such areas as the object, and related to the involvement of foreign material - in this case, comparisons will be made in historical retrospect of these legal principles in Ukraine and other countries.
- ДокументФіскальна система України: порівняльно-історичні аспекти дослідження(Tokyo, Japan., 2022) Шевченко Анатолій Євгенійович; Кудін Сергій Володимирович; Авсєєвич Владислав Петрович; Сердюк Іван Вікторович; Shevchenko Anatolii Yevheniiovych; Kudin Serhii Volodymyrovych; Avseyevich Vladyslav Petrovych; Serdiuk Ivan ViktorovychУ статті доведено, що фіскальна система України у контексті її часового виміру через здійснення порівняльно-історичних досліджень є важливим інструментом пізнання її ознак, рис та властивостей. Такі дослідження можуть бути порівняльно-генетичними; спрямованими на визначення якісних або кількісних характеристик властивостей фіскальної системи України (або її структурних елементів) як об’єкту, та пов`язаними із залученням іноземного матеріалу – у такому випадку буде здійснюватись порівняння в історичній ретроспективі фіскальної системи України та інших держав. The article proves that the fiscal system of Ukraine in the context of its temporal dimension through the implementation of comparative and historical research is an important tool for understanding its features, traits and properties. Such studies can be comparative genetic; aimed at determining the qualitative or quantitative characteristics of the properties of the fiscal system of Ukraine (or its structural elements) as an object, and related to the involvement of foreign material - in this case will be compared in historical retrospect fiscal system of Ukraine and other countries.