Формування Soft Skills у співробітників у сфері надання послуг

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Ірпінь

Abstract

У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано і розкрито формування навиків «Soft skills» під час робочого процесу у товаристві, що ґрунтується на робочому принципі «людина-людина». Предметом дослідження були соціальні умови формування «soft skills» у працівників товариства. Описано розроблене тренінгове заняття, яке можна використати у роботі з працівниками бізнес сфери для формування у них навичок «soft skills». In the qualification work, the formation of "Soft skills" during the work process in the company based on the working principle of "person-person" is theoretically substantiated and disclosed. The subject of the study was the social conditions for the formation of "soft skills" among company employees. The developed training course is described, which can be used in work with employees of the business sphere for the formation of "soft skills" in them.

Description

Citation

Пелех О. І. Формування Soft Skills у співробітників у сфері надання послуг : кваліфікаційна робота / О. І. Пелех ; наук. кер. І. О. Пєтухова ; Мін-во фінансів України, Держ. податковий ун-т, Ф-т, соціально-гуманітарних технологій та менеджменту, Каф. психології, педагогіки та соціології. — Ірпінь, 2023. – 64 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By