Публікація: Використання навчальних відеоуроків у змішаному навчанні математики
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Анотація
Останні роки стали справжнім викликом для української освіти через пандемію COVID-19 та повномасштабну війну, що призвело до широкого впровадження дистанційного та змішаного навчання. Однією з ефективних форм організації змішаного навчання є використання навчальних відеоуроків. У статті розкрито досвід розробки системи відеоуроків з математики для учнів 7–11 класів, створеної за моделлю ADDIE. Відеоуроки використовуються в моделі «перевернутого класу» та поєднують візуальну простоту, структурованість і наочність. Автор ділиться практичними рекомендаціями щодо створення відеоконтенту для ефективного засвоєння математичного матеріалу в умовах змішаного навчання. Розроблені матеріали використовуються як у середній, так і у вищій школі.
In recent years, Ukrainian education has faced significant challenges due to the COVID-19 pandemic and the full-scale war, which have driven the need for remote and blended learning models. One of the effective strategies within blended learning is the use of educational video lessons. This article presents the experience of designing a system of mathematics video lessons for students in grades 7–11, developed using the ADDIE model. The lessons are integrated into the flipped classroom approach and are characterized by visual clarity, structured content, and pedagogical clarity. The author shares practical recommendations for creating video materials that enhance learning outcomes in mathematics under blended learning conditions. These resources are applied in both school education and teacher training programs at the university level.
In recent years, Ukrainian education has faced significant challenges due to the COVID-19 pandemic and the full-scale war, which have driven the need for remote and blended learning models. One of the effective strategies within blended learning is the use of educational video lessons. This article presents the experience of designing a system of mathematics video lessons for students in grades 7–11, developed using the ADDIE model. The lessons are integrated into the flipped classroom approach and are characterized by visual clarity, structured content, and pedagogical clarity. The author shares practical recommendations for creating video materials that enhance learning outcomes in mathematics under blended learning conditions. These resources are applied in both school education and teacher training programs at the university level.
Опис
Ключові слова
змішане навчання, відеоуроки, математика, перевернутий клас, модель ADDIE, цифрові освітні ресурси, дистанційне навчання, візуалізація навчального матеріалу, blended learning, video lessons, mathematics, flipped classroom, ADDIE model, digital educational resources, distance learning, visualization of learning content
Бібліографічний опис
Баштан М. Використання навчальних відеоуроків у змішаному навчанні математики / М. Баштан, Д. Терменжи // Розвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи : матер. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Ніжин, 14–15 листопада 2024 року ; за заг. ред. Н. М. Лосєвої. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2024. – С. 187–189.
