Кафедра кібернетики та прикладної математики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра кібернетики та прикладної математики за Автор "Самілик Тарас Григорович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМотивація навчальної діяльності учнів на уроках математики(Ірпінь, 2024) Самілик Тарас Григорович; Samilyk Taras HryhorovychУ роботі розроблено методичні рекомендації щодо підсилення позитивної мотивації учіння учнів під час вивчення математики у школі. Досліджується процес навчання математики учнів V – IX класів. На основі опрацювання психолого-педагогічної літератури проаналізовано різні підходи щодо означення поняття «мотивації» та її класифікації, виділено шляхи формування мотивів учіння учнів та види мотивацій, що сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів та розглянути способи їх застосування на уроках математики. Під час виконання магістерської роботи були використані такі методи дослідження: − аналіз методичної та психолого-педагогічної літератури; − аналіз змісту програм та шкільних підручників з математики; − вивчення та узагальнення досвіду вчителів; − педагогічного спостереження, бесіда, анкетування; − дослідницька робота під час педагогічної практики. The paper develops methodological recommendations for enhancing the positive motivation of pupils' learning in the process of studying mathematics at school. The process of teaching mathematics to pupils of grades V - IX is studied. Based on the study of psychological and pedagogical literature, various approaches to the definition of the concept of "motivation" and its classification are analysed, ways of forming motives for students' learning and types of motivation that contribute to the activation of students' cognitive activity are identified, and ways of their application in mathematics lessons are considered. The following research methods were used in the course of the master's thesis: - analysis of methodological and psychological and pedagogical literature; - analysis of the content of mathematics programmes and school textbooks; - study and generalisation of teachers' experience; - pedagogical observation, conversation, questionnaires; - research work during pedagogical practice.