Кафедра менеджменту та публічного управління
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту та публічного управління за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУправління поведінкою персоналу та формування організаційної культури в готельно-ресторанному підприємстві(Ірпінь, 2024) Устенко Ірина Андріївна; Ustenko Iryna AndriyivnaРобота полягає в дослідженні теоретичних та практичних аспектів управління поведінкою персоналу та формування організаційної культури в готельно-ресторанному підприємстві, а також розробка рекомендацій щодо вдосконалення цих процесів. The work consists in theoretical and practical research aspects of personnel behavior management and organizational formation culture in the hotel and restaurant enterprise, as well as development recommendations for improving these processes.
- ДокументПідвищення ефективності функціонування та розвитку готельно-ресторанних підприємств(Ірпінь, 2024) Ущаповська Марія Ігорівна; Ushchapovska Mariya IhorivnaВ даній роботі визначено принципи побудови системи управління ефективністю готельно-ресторанного підприємства; проаналізовано структуру та політику управління готельним підприємством «Reikartz Київ» та роозроблено напрями формування сучасної ефективної політики управління готельним підприємством «Reikartz Київ» This paper defines the principles of building a system for managing the efficiency of a hotel and restaurant enterprise; the structure and management policy of the hotel enterprise "Reikartz Kyiv" were analyzed and directions for the formation of a modern effective management policy of the hotel enterprise "Reikartz Kyiv" were developed
- ДокументУдосконалення процесу управління якістю в готельно-ресторанній індустрії(Ірпінь, 2024) Харченко Юлія Ігорівна; Kharchenko Yuliya IhorivnaВ кваліфікаційній роботі визначено сутності поняття «якість» та система показників якості послуг; розглянуто сутність, значення та особливості готельних послуг; проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища готельного підприємства; розглянуто шляхи покращення управління якістю обслуговування в готельно-ресторанній індустрії. The essence of the concept of "quality" and the system of quality indicators are defined in the qualification work services; the essence, meaning and features of hotel services are considered; an analysis of the internal and external environment of the hotel was carried out enterprises; ways of improving service quality management are consideredhotel and restaurant industry.
- ДокументУправління організацією відпочинку гостей готельного підприємства(Ірпінь, 2024) Васьковський Ростислав Олександрович; Vaskovskyy Rostyslav OleksandrovychРобота полягає у дослідженні сучасних методів управління організацією відпочинку гостей готельного підприємства, аналізі існуючих підходів та розробка шляхів їх оптимізації. The work consists in the study of modern methods of managing the organization of recreation for guests of the hotel enterprise, the analysis of existing approaches and the development of ways to optimize them.
- ДокументУдосконалення управління готельно-ресторанним підприємством через поліпшення комунікаційних процесів(Ірпінь, 2024) Кисляк Юлія Валеріївна; Kyslyak Yuliya ValeriyivnaДана робота полягає в аналізі поточного стану комунікаційних процесів у готельно-ресторанному комплексі «Сієста» та розробці рекомендацій щодо їх поліпшення This work consists in the analysis of the current state of communication processes in the hotel and restaurant complex "Siesta" and the development of recommendations regarding them improvement
- ДокументУдосконалення технології і організація харчування подієвого (спортивного, культурного тощо) туристського заходу(Ірпінь, 2024) Гриценко Родіон Сергійович; Hrytsenko Rodion SerhiyovychАктуальність кваліфікаційної роботи обумовлена зростанням попиту на подієво туристичні заходи та необхідністю вдосконалення технології і організації харчування для забезпечення високого рівня обслуговування. З розвитком туризму, зростає і конкуренція між закладами ресторанного господарства, що змушує їх шукати інноваційні підходи та впроваджувати сучасні системи менеджменту якості. The relevance of qualification work is due to the growth in demand for event tourism activities and the need to improve technology and catering organizations to ensure a high level of service. With the development of tourism, the competition between restaurants is growing economy, which forces them to look for and implement innovative approaches modern quality management systems.
- ДокументУдосконалення технології прийому іноземних туристів у готелі(Ірпінь, 2024) Дембовська Вікторія Вікторівна; Dembovska Viktoriya ViktorivnaВ даній кваліфікаційній роботі є вивчення технології прийому та обслуговування іноземних туристів у готелях. Розглянуто теоретичні основи організації і обслуговування іноземних туристів на ПГГ. Проаналізовано технології прийому та обслуговування туристів на ПГГ та розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації прийому та обслуговування в готелі туристів. In this qualification work, there is a study of the technology of reception and service of foreign tourists in hotels. The theoretical foundations of the organization and service of foreign tourists at the PGH were considered. The technologies of reception and service of tourists at the PGH were analyzed and recommendations were developed to improve the organization of reception and service of tourists in the hotel.
- ДокументДіагностика розвитку готельно-ресторанного бізнесу(Ірпінь, 2024) Жук Діана Сергіївна; Zhuk Diana SerhiyivnaРобота полягає в аналізі стану готельно-ресторанного бізнесу в Україні, зокрема в Івано-Франківській області, та розробці рекомендацій щодо підвищення ефективності його діяльності на прикладі готелю «Radisson Blu Resort, Bukovel». The work consists in the analysis of the state of the hotel and restaurant business in Ukraine, in particular in the Ivano-Frankivsk region, and the development of recommendations for improving the efficiency of its activity using the example of the Radisson Blu Resort, Bukovel hotel.
- ДокументМодель обслуговування гостей гірськолижного готелю(Ірпінь, 2024) Абдул Карім Мохаммадович; Abdul Karim MokhammadovychВ роботі досліджено моделі обслуговування гостей гірськолижного готелю. Визначено теоретичні аспекти організації обслуговування гостей в гірськолижних готелях. А також виявлено проблеми та шляхи вдосконалення моделі обслуговування гостей гірськолижного готелю в умовах сучасних викликів The work examines models of service for guests of a ski hotel. The theoretical aspects of the organization of guest service in ski hotels are defined. And problems and ways of improving the model of service for guests of a ski hotel in the conditions of modern challenges were also revealed
- ДокументАвтоматизація управління готельно-ресторанного підприємства як засіб підвищення ефективності(Ірпінь, 2024) Козир Олексій Ігорович; Kozyr Oleksiy IhorovychРобота полягає в аналізі та оцінці сучасного стану управління готельно-ресторанним підприємством з метою виявлення проблем та можливостей автоматизації управлінських процесів і розроблення рекомендацій для їх удосконалення. The work consists in the analysis and assessment of the current state of hotel and restaurant management in order to identify problems and opportunities for automation of management processes and develop recommendations for their improvement.
- ДокументУдосконалення стратегії збуту готельного продукту підприємства(Ірпінь, 2024) Копитко Оксана Володимирівна; Kopytko Oksana VolodymyrivnaРобота полягає в теоретичному обґрунтуванні засад та розробці заходів щодо удосконалення стратегії збуту готельного продукту підприємства. The work consists in the theoretical substantiation of the principles and the development of measures to improve the marketing strategy of the company's hotel product.
- ДокументФормування стратегії розвитку готельно- ресторанного бізнесу(Ірпінь, 2024) Лелюк Станіслав Віталійович; Lelyuk Stanislav VitaliyovychРобота полягає у глибокому розумінні сучасного стану та перспектив розвитку готельної індустрії України з метою визначення ключових напрямків стратегічного розвитку цієї галузі. The work consists in a deep understanding of the current state and prospects for the development of the hotel industry of Ukraine in order to determine the key directions of the strategic development of this industry.
- ДокументУдосконалення якості готельно-ресторанних послуг(Ірпінь, 2024) Роженюк Дмитро Олександрович; Rozhenyuk Dmytro OleksandrovychВ даній кваліфікаційні роботі визначено особливості управління якістю готельно-ресторанних послуг; досліджено загальну характеристику та особливості діяльності магазину з кафетерієм «ФОП Роженюк О.М.»; визначено проблеми та запропонувано напрями удосконалення якості готельно-ресторанних послуг. This qualification paper defines the features of hotel and restaurant quality management services; the general characteristics and specifics of the activity of the shop with a cafeteria "FOP Rozhenyuk O.M." were investigated; problems are identified and directions for improvement are proposed quality of hotel and restaurant services.
- ДокументУправління малим готелем (рестораном) та шляхи його удосконалення(Ірпінь, 2024) Суботович Ірина Максимівна; Subotovych Iryna MaksymivnaДана робота полягає у вирішенні проблем управління та розробці рекомендацій щодо їх удосконалення. This work consists in solving management problems and developing recommendations for their improvement.
- ДокументМодернізація роботи готельно-ресторанного бізнесу(Ірпінь, 2024) Нікітін Владислав Владиславович; Nikitin Vladyslav VladyslavovychРобота полягає в проведенні дослідження з теоретичної та практичної точки яким чином готельно-ресторанному бізнесу в Україні запроваджувати інноваційні рішення, модернізувати технології та як доцільно використовувати час, кошти та енергію в сфері готельно-ресторанного господарства. The work consists in carrying out a study from a theoretical and practical point of view on how the hotel and restaurant business in Ukraine can implement innovative solutions, modernize technologies and how to use time, money and energy in the field of hotel and restaurant. economy